צפון קוריאה זועמת: האמריקאים מתכננים נגדנו מזימה צבאית

מוטי סבן No Comments on צפון קוריאה זועמת: האמריקאים מתכננים נגדנו מזימה צבאית

לאחר ביטול הפגישה בין מייק פומפאו לשליט צפון קוריאיה בהוראתו של טראמפ. בשלטון הצפון קוריאני זועמים, בכלי התקשורת במדינה פורסם, כי הצבתם של חיילי ארה"ב בתרגיל אווירי ביפן, מדובר במזימה לחדור לצפון קוריאה

טראמפ וקים בפגישה קודמת צילום: צילום מסך
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יחסים של רכבת הרים: לאחר הודעת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, על ביטול הגעתו של מזכיר המדינה האמריקני לביקור מדיני בצפון קוראיה, בשלטון הקוריאני זועמים על ארה"ב ומאשימים אותה בתכנון מזימה נגדם. בעיתון הממשלתי "רודונג סינמון" נכתב כי יחידות מיוחדות של צבא ארה"ב המוצבות ביפן תרגיל אווירי שמטרתו "לחדור אל פיונגיאנג".

בעיתון, שציטט את התקשורת הצפון הקוריאנית נכתב: "פעולות אלו מוכיחות כי ארצות הברית מתכננת מזימה פושעת לפתיחה במלחמה ולבצע פשע, הראוי לעונש אלוהי חסר רחמים" אם וכאשר ניסונה של ארה"ב לפרק את צפון קוריאה מנשק גרעיני לא יצלח.

עוד אמרה תפון קוריאה על פי העיתון "רודונג סינמון" כי "אין לנו ברירה אלא לציין את הגישה הרמאית של ארצות הברית, העסוקה בתרגילים סודיים המעורבים ביחידות המתמחות בחיסול, בעוד שהיא מנהלת דו-שיח עם חיוך על הפנים", צפון קוריאה מנסה לדחוק את ארה"ב שתקל עליה בסנקציות למרות שהיא לא תלך לפירוז גרעיני כמו שדורשת ארה"ב בתוקף.

דובר מטעם שגרירות ארצות הברית בסיאול אמר: כי אין לו מידע על התרגיל המוזכר בעיתון. דובר של צבא ארצות הברית בקוריאה הדרומית טרם הגיב.

כזכור מהמורות רבות היו, בין ארה"ב לצפון קוריאה, אחרי הפסגה הנדירה בסינגפור. מזכיר המדינה האמריקני תקף את צפון קוריאה שהיא משתפת פעולה עם רוסיה לקוף את הסנקציות ועדיין לא רואים צעדים מעשיים מצד הממשל הקוראיני להגיע לפירוז גריעיני.

בתגובה הודיעה צפון קוריאה, כי כנראה פומפאו ייפגש עם קים בפיוניאנג, במהלך הפגישה, ארה"ב תקבל מידע סודי על כל אתרי הגרעין של השלטון כולל מידע על הנשק הגרעיני המצוי בידה. לאחר כל הסאגה, הודיעה ארה"ב על ביטול הפגישה. אין ספק כי סין משחקת בארה"ב באמצעות צפון קוראיה, כל עוד המשא ומתן לא יהיה אמיתי, ארה"ב לא תוותר כלל לצפון קוריאה.

 

 



0 תגובות